111228


Hej på er,ingen bra bloggning på sistonde.har ju somsagt cup.och det går verkligen inte bra för oss,har förlorat alla matchen,men gud ,vårt spelsätt är ju grymt.idag spelade vi mot västerås som vi förlorade med 3-1 och så spelade vi mot per ols united,som ligger först i våran grupp,och där förlorade vi med 2-1,lite surt där
menmen,vi har dock en till match imorn,den jävlar ska vi vinna.
sen efter den matchen,ska jag vara med maria :'D
saknar den bruttan,men webbar somsagt med henne nu,elr inte just nu,hon skulle typ gå och hämta nått att äta?
kbry,lixom.
kände att detta inlägg ,kommer ingen läsa ?
puss ♥



Kommentarer
natasha

Vad är du för typ när det gällee inredning? Kommentera gärna vilken bild på mitt inlägg, som passar DIG mest

2011-12-29 @ 19:42:28
URL: http://natashalayla.blogg.se/


.Jag är gärna med i dagens blogg tävling. Jag gör bara länkbyten med folk som har ungefär lika många bloggläsare som jag. Jag vill inte ha kränkande kommentarer,men om jag har skrivet fel eller nåt liknande så går det bra. :


Namn:
fis ?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0