Julafton imorgon,iiiiiiie

Så roligt det kommer bliiii :D
ska sova länge imorn,så jag slipper vänta så länge,som jag alltid brukar göra.gå runt i lägenheten och bara vänta,djupa suckar.åhh,ska nog sova till halv tolv,äta frukost ,fixa mig klä på mig sen är ju det nästan bara att åka.
vi skulle åka halv ett till farmor och så är vi där.äter middag kollar på kalle anka,fikar och så blir det julklappsutdelning,iiie,det jag alltid längtar efter haha.nu ska jag ställa undan datorn i nån timme ,sitta med mamma i soffan [som jag gör nu] äta chips,kolla på tv,och messa med maria
puss ♥


Kommentarer


.Jag är gärna med i dagens blogg tävling. Jag gör bara länkbyten med folk som har ungefär lika många bloggläsare som jag. Jag vill inte ha kränkande kommentarer,men om jag har skrivet fel eller nåt liknande så går det bra. :


Namn:
fis ?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0