Ska bli frisk nu ,förfan

Är förkyld som jag vet inte vad,jag,men ändå spelar jag matchen,dock inte bra,men imorn ska jag spela en match ,så vitt jag vet.hoppas emma mår bättre och kan spela dom andra,så jag kan ta det lugnt så jag blir frisk nångång xd
men nu ska jag ta och hoppa in i duschen och duscha som inihelvete varmt,sen så ska jag ta min ansiktmask,och belöna mig lite efter en hård dag.
btw,min snygging maria har kommit hem från fucking åmål :D
längtar efter att träffa en henne :)
hejdå


Kommentarer


.Jag är gärna med i dagens blogg tävling. Jag gör bara länkbyten med folk som har ungefär lika många bloggläsare som jag. Jag vill inte ha kränkande kommentarer,men om jag har skrivet fel eller nåt liknande så går det bra. :


Namn:
fis ?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0