Första matchen spelad idenna cup :)

Hej,kom hem för ett tag sen från första matchen i denna cup,vi förlorade med 4-2 ,efter första perioden var vi tvungen att byta målvakt,emma vart illamående,jag hoppa in,släppte bara in ett mål,stolt jag är :)
men dt är inte lätt att spela och må illa samtidigt.emma är också sjukt duktig.
men ja,andra matchen spelar vi i haralsbo.drar runt kvart över tre,ha samling tjugo i fyra :)
gash,älska innebandy :D♥
[ja jag står i mål,ni som inte har fattat det ,haha]


Kommentarer


.Jag är gärna med i dagens blogg tävling. Jag gör bara länkbyten med folk som har ungefär lika många bloggläsare som jag. Jag vill inte ha kränkande kommentarer,men om jag har skrivet fel eller nåt liknande så går det bra. :


Namn:
fis ?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0